Jag är inte rasist , svääääär <3

Shooz sötnosar, hoppas ni alla mår bra bra bra och tack för att ni frågar men jag mår också bra ,eller mitt liv funkar , jag har det jävligt stressigt, svär kanskee 4-5 prov nästa vecka, som ni vet så går jag på riktigt klass nu och har det väldigt stressigt men livet är så efter en hjärnoperation !

Idag har jag bara vart på staden med en trullelutta (för er efterbelivina det betyder, gözz, tjej, flicka,) gick runt och njöt utav vinter solen, det var skönt faktiskt men man blir trött på livet när man ser folk som har maskerad dräkter på sig och går runt som om det är deras vanliga kläder  ... jag vet inte vad den rasen kallas för men jag har en bild , ni kanske vet vad den rasen heter.. men konstig är den .. !
De ser typ ut sådäära som bilden nedanför ! ..

ful bre

Aja de skrämmer bort turister på stan, sväär haha om de skrämmer mig de skrämmer 94 procecnt av sveriges befolkning,

ska äta nu sen plugga, stress som ni vet, pöss hörs senare


// tjejmagneten <3

Kommentarer
Postat av: Malle

Hela poängen med din blogg, var ju att se en halv-tand idiot skriva :P vafan är poängen nu då?

2009-05-15 @ 12:35:27
Postat av: Va händer ??

Va gör du ??? haru gått och blivit swedi du tappar bara besökare du måste bli som förr fann då du ägde jah läser då du fixad den ok



disco brurr



2009-05-15 @ 19:03:41
Postat av: aaa

Jo håller med. fr bra svenksa nu de blir tråkgit jöööö:) nej men due nice ändå!!! HAHAHHAHAHAHAHAHHJÄRT OPERATION!

2009-05-16 @ 15:59:47
Postat av: Anonym

fett synd man märker ni har ändrat den som skriver

och guess what?

bring the old back!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-05-16 @ 19:15:08
Postat av: HEYYYY

heyy heyyy wassuupppp .... !!!!!!!!

2009-05-19 @ 20:11:47
URL: http://blacknproud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0