klubb ikvell elääh ? .. <3

Shöz sötposar .. har ni haft det en trevliigt vekka ? Min har varit sådäääh lite fundertsamt (shoo) asså ja har fått tenka ett helt del ijenom min liv, har teenkt på hur mina gözzar kommer o sen på samma tidpoonkt dom taggar, yani ja e sådäh original plajeer <3 som förut en gåång någån sa, "chärleek finns bara i din dröömar <3" yani då ja jöör rett som är playeer frååm the hood <33 

sväär ska ut  idaah aså en gözz kalla mej för tuggare idaah hehehe fikk stress .. venne vad den bettyuuder :S .. aah men ska klubba dakrhii ska fikssa mojees (ni efterbelivna, MAMMOR betuder den)  idah asåw,
hehehehe har fikksat mitt falskalegitimatioon <3 .. ni kan få se den .. men asså ja e ssåådääh turiist från Singapore hehhe yani ja ska prata engilska med vakteerrna idaah.. får se om den funkaar hehe .. 
tykk sjeelva, tror ni den funkkar ?? 




BUGGA NAMNEEEEEEET ... KOMMER BRUUDARNA AXXA EFTER MEEJ ELÄÄH ?? SVÄÄR LUKTAR MJAAU <3

ahh nu ska ja sådäh duscha, jööra min hela kråpp lite sådäh fräässhht , ska dööda gaant parfumen asåå , ska lukta sååm david bekhem , elr dakrhi han ska luktaa som meej, men ska bajta lite idah , inget fara <3

ajde ajdeeeeeee ska leva liveet sååm cåldplay, ni vet lååteen viva la vida, horynge dom bajta mina ord (la vida loca) , sväär han bajta VIDA från mig, ja hittade den ordet .. 

aja poss sötnosar, <3

// när discooturkeen sjeelv bestemmer över sin liv <3


Kommentarer
Postat av: Angelica

Najjs såklart att jag hälsar honom, kram <3

2009-06-18 @ 15:32:20
URL: http://anjelicas.webblogg.se/
Postat av: aaaaaaa

ey keff du e. du säger att du e 92:a sen det står född 1990 på kortet. keff

2009-06-21 @ 22:20:10
Postat av: Anonym

wallah du e cååk mää efterbeliven .. det ääär faalsk läägg så ja kan komma in på klööbaar på staan bree ..



// katten mää 9 liv

2009-06-21 @ 23:28:04
URL: http://discoturken.blogg.se/
Postat av: Anonym

lack du e cok tråkig bre

2009-07-05 @ 23:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0