inteerneet knaas <3

Sväär mina dakrhiisaar fårlååt <33 meen min inteerneet den har varit chäzzad , den hära sladden min kelb åt liten bit av sladdet abåw horynge om min internet den har inte funkaatt kanshe på en tag sväär sorry elskliingar <33

mmen ja har haft fullt med upp på sistånee sväär göözaar dom har kommit och sen några dom har gått samma vääg tilbaka. Men nickeemoo cook nära på att det skulle bliviit brååk i den här april brasan som var igåår , en shuunåå bre han lekte cook ball dakrhi en bååks på din fejjs (yani ansiiktet) då han skulle va cok borta men ja va underbeemannaaad (shoo) inga från min oort var med mej, sväär eendaas gözzar men aja liven e så

ska foodra puss bröstrar (yani som sagt brödrar o systrar <33)

// katten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0