Hej alltihoopa <33

Som sakt idahh ja ska på festa i staan bre , seer fett fram emot den ferren , dakhrii ja har hörde det är bara shunåån yani bara killar som ska på festeen, nickeemoo om ja intee ska hemta med mej till festen kanshe 15-20 shinåån yani gözzarna. Abååw ser fett fram emot festen , idah ja hoppas på lite flääsk shöött men nickemoooooooooooooooo har ni lääst om den hära jävla khenziiir yani griis influuvensaa ? horungee blir tjook nojiii bre, sådäh vågaar inte rööra någåån !

hehe ja fikk min föddelsedaks presentennt idag i efterskåt hheeh min fajje bre han var på cöök glad humöör ni vet den 26 april han fikk sitt löön så han tenkte nu ja har mina paraa ja ska jöra min sååån (jaag !!) glaad så han shöpte abååw takk fajee bre han shöpte en töööng moppe, sväär elskar dej fajjan (farshan)

nu det återstår en frågan, vilken dakrhii kan trimma den hära till mej ?

// katten ska förberääda sej nu ajde <33

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0