FårlååT <333

Sväär min dag har varit sådära helt okej, bara lite festandet hit o lite festandet dit, kanshe till venster ock till hööger men dagen var okej. JA treffade mina kusiiner på slusen idag  , har ni varit där på makkdonalls, nickemooo dom har sakt till mig att dom jobbar som data teknikar , wallaah abåw fikk väärshta förhhåppningar om att jjag kan bli som dom dakrhosarna .men naknå bre ja sååg dom städaa toaletten däär i makkdonalls........... sväär det var najsprajs på makkdonalss fikk en sheezbörjare för en 10 kroner, heh ja gav horynget på kassan bara 9.50 nickemo han merkte itne hehe

sen på festen ja shejka med allting o alla,  abåw gözzarnas killar största hroyngarna dom var där hehe dom såg med sina 2 ögoon hur ja fikk deras gözzaar svär bara med mina blikkar.. svär fårlååt grääbaar men gözzar jillar mejk, ingen snakk om den saken

nu ja e hemma, kom hem för kanshe 5-10 minuter seen e trött , kan sådäh äta upp en hel koorv nu bre, helt hungri, mååste fodra innan ja ska somna.

hehehe va söötizar ni är mina lesare, svär ni behövveer inte överdrajva, ja vet att ni elskar mej, ja vet att min liv är bettre än erans, jag vet men vadå lev liven bara <33

katten måste fodriish o sen sovaa sväär puss / <333333333333333

som förut en gång i tiden George W Bush sa: "the war on terroriszm has started naw ! Usama, com aut com aut where ever u arre !!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0