ett gång för liten är bettre en gång för myket <3 [SIINGEEL NUUUU]

Heeejsa sötnisar , hoppas ni alltihopa lever erans livar, ja e på nääjz hummööör så ni bara vet den, min göözz hon döömppaa mej hehe svär det shäändees i min görre (yani min röömpa) asååw det klia sådäh, min ena sidan den sa , ässhh cåk najs att hon dömparey nuu du kan haffa såädäääh who ever you laajk , sen min andra sidan den bah sådääh dakrhii shämpaa för henne , nikkemo det e din gözz bree ,men seen den andra sidan den hade sådäh lite mer rätt , så ja kasta henne, naknåå va ska ja hunda som en hund , gözzar ja e van att ni kommer till meeej o den ska fortfarandee vahh såå, !! ingen får ändra på den ! 

SHÖÖÖ NUUU NI VEET JA E SÅDÄH 102 POROCENT SINGEL , yani ja e fri som en gao , aså gao betyder så ni vet typ som dakrhi asså det e remix på dakhri, jalla billah gao ,nu ja e siingel finns där för er gözzar som är trötta på liven o funderar på att bli sådäh läsbiska , sväär ja kan få er att ändra erans syyn o börjja jilla killarna (yani katten,tigeern, mytet, legendet him seelf, DISCOTURKEN) sväär ja lever för erats skulle gözzar men som sakt ja hööndar inte eftet någån ajjt ? bara så att ni vet flikkor, ni kmmer till mig !! 

Som ni kanshe minndes ja sa att ja skulle till waxhåålm , hehe den där mojjechääzaren han smsa inte meej, dakrhin ba , horynge du har telia, nickemoo ja har komviq , ja har alltid haft komviq compis <33 Svär om du eller någån sejer ja har telia då ja möjjar din panna, det är som att seja jag anvender GEL och inte GELWAX, sväär asåå det e heder sådäh komviq <3
men den däär dakrhoon från mitt klass han ringdee o smsa inte mej, sväär han har sådääh juudendoomen i sin blood ellääh han e sådääh oroad över att ja ska hääff hans syrra bre , hehe TÖÖNG sväär aldriih bangääsh

Nu ska ja fooodra me min fajje, hehe vi har grillat kameel <3
Ajde ajde ajde pöss sötnoewsar 

ppööös o kram ses på plattan elr på staan <3

// Disccööturken 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0