Ensam den är alltiid starkaste <3

Shöö sötnisar, hoppas ni allt måår bra, jag e cåk trött ijen ,jag sitter sådäh fätt ensamt i skolan, alla dom är på lektion , hehe ja blev utslengd för jag jorde recklam för min blågg, min lerare den sa, du får inte jöra olaglig markandsfåring hehehe ja vet inet ens vad den orden betyuder men hon fakka ur rakt i från hennes arshle (yani görren). Men ändå ja sitter ensam ock som min rubrik den luyder (shoo) ensam är den alltid starkaste, yani nu jag är tjok stark, och den är sant .. <3

Som ni vet i sverje ni har denna hära högatiden , den heter tyup kristen himlensdag någåt sånt , sväär cåk najs att ni firar den dagen, vi alla vi får låv på erans högtid. Heheheheheh men ni får inte lååv på våraans EID (yani vårans muslims högtid) hehehe svär vår relijon e cåk skönt <3

Ja ska åka ner till min kompis land, för eran efterbelivna lesare jag menar inte till hans hemland, jag menar till hans landstelle som svääär varje sweedisk i sverjet har, den liggehh sådääh på waxholm, abåå hehe gelWAX och WAXholm den måste ha någåt jemensaamt , ska ta reda mer på den fakta

Aja nu min lunsh har börjaat, ser min klass, dåm börjar kmma till mej nu och undrar vad jag jööör hehehe svääär dom får undrar hur mykket dom vill, hehe sen juste mina venner dom näästan shände inte ijen mej, ja har blivit cåkt svart, vissa dom var avundshujka på mej hehe...

ska föödra nu pöössss <33

som en gång i förut majkil scofilt sa;
"Be the change you want to see in the world"

R.I.P MAJKIL SCOFILT † 

Kommentarer
Postat av: Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på

BÄSTA! BLOGGEN! NÅGONSIN! :D

2009-05-20 @ 14:29:56
URL: http://tjelsi.com
Postat av: Foki

svar: tack så jättemkt för den fina komplimangen! :) Din kommentar betyder massor ^^



Ha en toppen kväll :)

2009-05-20 @ 21:26:27
URL: http://foki.blogg.se/
Postat av: Bellini

seeeeeexyy ;)

2009-05-20 @ 22:49:54
URL: http://belliniis.blogg.se/
Postat av: Anonym

cok synd jävla hora va skrivru

2009-05-21 @ 00:01:37
Postat av: S O L I N A

HAHAHA din blogg ger mig ett gott skratt varje gång! keep it up :D

2009-05-23 @ 03:03:52
URL: http://ssolin.blogg.se/
Postat av: Anonym

bästa

2009-05-24 @ 21:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0