discoturken @ pea <3

Shoz bröstrar (yani brödrar o systrar)<3

ja o min fajje kom presis
hem från en sådääh rundtuur på staden, vi jikk på gözzspannnning hehe eftersåm ja e gözzmagnetens såån , asså han e orginaleen ........... men ja e hans sååån fikk hans jener sådäh o han lerde mej sina konskaper , hehe han fikk bliken av sådääh tönngaaa MILFS .. abåw aldiirii bangääsh töja dera mönnar .. men ändåå han gav mej sin erfarenshet till mej ..
 hehe venta nu ståkkhålms tjjjejer ja kmmer efter erans järtan, ska ta er från erans killar, sådääh med min SHUKK BASS BLIKKEN HAN HÅRYNGEEN FRÅN GOSSIP GIIRLL abåå diggar han .. hehe han langar sådäh blikken o får gözz, ekaskt som mig :o .. hehe ja o han har någånting jemensamt <3 

aja aja aja det blev brååk i min skola idaah för att ja ba alla svenskar är judar , asså det va sådäh fålksamling, ni vet brandalarmen hade gått (vem tror ni starta det för att missa prov hehehe) ahh bre vi var i en fålksamling sen ja ba alla swenskar är judar, hehehehe svär det finns holiganer i min skola, de fikk sådäh fakka ur stress, så dåm slog en kille som hade sakt så förut förlängresen hehehehehehe svär det blev sådäh orgy .. fast bråk dakhri hehe ..
ahhh men när alla svenskar jikk för att fajtas som bruse lee <3 (r.i.p) ja tog min chans , mitt enda chans i min kanshe 3 år , ja akksaa till deras gözzar hehehe ja svär på al qaidas mojje att ja ficck 4 nummer av de 3 tjejer som var där , på allting, (dakrhi du som e efterbeliven som inte fattar, ena bruuuden gav sådäh sin hemnummer okså !) sen ja ba, la vida loca köör bara ja starta brååk, tagga därifråån fiksa nummer , lever liiven nu som den våre min sista daag <33

BAJ THE WAAAY : HAR FIKSAT NY PEAA <333333 ADDA DISCOTURKEN@PEA <3

Ajde ajde kommmer snart ska plögga italiano biitsh <3
..

// arrivderci <3333333333333333333333 (katt mää 9 liiv)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0