blondinabelle vs discoturken ? <3

Hehehe nickdemo emo dakrho svääär ja har varit me gözzen idah asååw, vi treffades på plattan, hehe hon hade målat sin ansikte, ja va cååk näära på att torka av hennes målarfergen hehe , svär naknå det var minst hmm... ja ska inte överdrajva men den var minst 4 kanshe kanshe 5 till 7 shiloo feerg, man blir fristruierad, ..

sen efter en tag vi jikk till en kaffe i staan, hehe dakrhii ja svär ja heter adolf om ja ijtne fodraa min mellanmåålen med blondinabelle o min gözz (yani josefiin !! <33 chärleek <33333)
efter en par timmar vi jikk vidare med vårans liv så vi rörde vårans arsloor mot tunelbanan , hehehe vi tog vårans favortiit linjie hem , röööda dakrhi, röödaa, =D

hon ville komma hem till min hem,
men dakrhi hur, husen är inte min , sväär fajjen kommr shääka mej om ja hemtar gözz hehe men abåw ja elskar dej josefiiin <3

Hehehe har ni sett denna hära dokementäret ZEITGEIST ? abåw , ja såg den, den shääaka min jäärna, hehe svär bugga den, ni kommer fårstår vem som styr erans liv , nickemo ni vet barakk obama ? sväär dom som styr usa o vårans världd dom är störe än amerikas presiident .....svär trode inte mina ögån när ja hörde den skitsnakken .. men den är sant = /

hehe ska jibb nu, måste lägga ruush till sentrum, fezieel horyngen ska ja treffa, det va cååk lengesen, men ja har höört han har fixat bruud, hehe ska chääza hans gözz innan sommarlåvet , seej inte te hanom bre ..

// we can byta (yani change) .. <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

de illuminati grejjer. zeitgeist.

20 december 2012

2009-05-04 @ 20:06:59
Postat av: Anonym

de illuminati grejjer. zeitgeist.

20 december 2012

2009-05-04 @ 20:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0