ABÅÅ HORYNGEEE !! DISCOTURKEN ORGINAL IS BAAKKK

abååå nickemoo ngn mamma möjaree har hakkat mitt kod till discoturkkeeen horyngee han har skriviit att jag har jort en järnoperation , HORYNGE KALLAR DU MEEJ FÖR DUM ELÄÄH? abååå ja blir tjook suur men nickemoo ja har inte antiivirus i min data då ja får kanshe skjuylla mej sjäälv =/ men endå du e horygne du som hakka dej in .. </3

ajaa jag har varit utomland (yani baghdad , solsemester med familj <33) i svär någån veka , det var tööngt ja shörde pappas flääääääääääshiiga mersedes bens , svär amerika dom jaga mej med sina halikoptrar och tanks , ni vet dom trodde jag var ... va heter den .. terorist, hehehhehe men vi hann axxa från dom

nu jag är hemma i jalla fall ,har saknat er cåkt mycket , hoppas ni haft det musigt i sverjes kalla veder hehe , jag varmade min kropp i kanshe 40-50 grader, hehehe jag är svart som en fågel..

baj the waj , någån av er som vet vem som hakka min blågg ? sväär sej till , ska chäzza killen o töja hans fajjes anal bre , cåk suuuuuur 

Som ni alla i sverjet vet, Majkil Scofild dog i prison brejk =( Jag sörjade i iraq , vi jorde en minnesstund, abåw min favårit kompis doog , aså ur mitt ögon , majkil scofild han var en gud, han var som sverjes toor ni vet han som hittade på TORsdag, 

ajde ajde ska fodraa pöss elsklingar, fårlååt för det dåliga uppdatering <3

//  1974 - 2005 Michael Scofield † 


Kommentarer
Postat av: HAHAHAHAHHAHAHAHA:D

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SKA DE LÅTA!!!!!!

2009-05-20 @ 10:46:08
Postat av: Sandra

OH MY GOD KAN EJ SLUTA GARVA HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

2009-05-20 @ 10:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0