Tibax

Azra o sara, asså tjejor jag vennäh va jag ska sägar shit asså ni e som mina systrar <33333, förlåt för mina oansvariga handlingar ( shooo vg i svenska, svär asså min lärare sa idag, att jag fått mer kött på benen, jag tänkte sådär hhää? horunge säger du att jag blivit tjokk? - men sen hon menade sådär att jag gick från klarheten till klarheter. Iaf färlåt för allt jag dumt jag joort tidigare, ni betyder<3


Föresten tjooo eräh fest llääähhhh? - hähä sötizar ni e för söta<333

Iaf kom nyss hem från centrum , va mä grabbbarna lite, idag feizel va med oss. rahman, hamooudi, ali, bröder 4 eväh 36 liv har vi tsmans.  vi däenga vattenpipan asså ,sen några brudar kom o de vill ejoina men sen jag spelade sådär svår, hon frågade va händer?-  jag sa inget., för ni vet vanligttis va jag brukar säga?- ''leva la vida loco'' . Ajt sho, men gözzarna kom som om jag va magnet trudde de ville våldta mig . Whalla jag ska aldrig sola mer, jag kommer inte förbi på stan asså, gözzarna attackerade mig. 

Jag vet ni mussar ni tenker sådäh: horunge vilken haram barn, men horuuunge jag solade bara för rahmans farsa sa de bra för huvudvärkena o bra för förkylninger, svär va cok me sjuk. Men den  bestäaste med dagen va asså horunge jag o gtrabbarna såg värsta importerna, med sådäh inge stil, värsta cätshasen ville bara chäz de på plats, men hoorunge jag tenkte sådäh : migrationsverket best att va lugn då, ( asså svär jag fick samtal nyss de , horungarna litar inte på mig).  

+ ska aldrig sola mer asså, de klliaaar cok myckö jag trur vi sola fö myckäh, men endå rahmans farsa har en salva sådär som feizel också rekkomendera ( whalla feizel e solaire torsk), den gör så at de slutar kllia. 

Men endå de va nåt som saknades ida( älskkk glömmer aldirg  †  18/3  -  25/3- 2009  †  , julia du kommer snart inse att du har 20 % av min hjärta <333.

Ibland veet jag inte om jag ska lössna på mitt hjärta eller hjärna , vennäh vilken som e smartast/ kissemiwseen


Kommentarer
Postat av: Anonym

TUNG DU E

2009-03-26 @ 22:43:59
Postat av: kattewn <3

cok me tack, du med :$



// tjejmagneten <3

2009-03-26 @ 23:05:52
URL: http://discoturken.blogg.se/
Postat av: vvv

oh kärleks problem, du gillar verkligen denna julia va?:( haff baradå:)

2009-03-26 @ 23:49:50
Postat av: aaaa

WALLA DUE COK TUNG, JA DÖR FÖR DIN BLOGG UPPDATERA MER WALLA DU FÅR PENGAR LEN

2009-03-27 @ 01:53:07
Postat av: Anonym

kan jag få din msn , jag berey!

2009-03-27 @ 09:52:05
Postat av: AAAAAAA

Du har sämsta svenskan

2009-03-27 @ 21:06:26
Postat av: zabbi i din mun

SFI SPIIIIKAT!!!

ni ska få smaka på arbetförmedlingen era arabjävlar...

2009-03-27 @ 22:53:17
Postat av: Anonym

msn?!

2009-03-28 @ 12:26:36
Postat av: mangaz

lak din mangaz pappa

2009-03-30 @ 22:55:24
Postat av: Anonym

hahaha ja pallari nte på gud såhär skön.. ja msåte få tag på dig vi ska gifta oss älskling

2010-11-01 @ 21:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0