tjuz.

Abå ej asså jag svär har värsta huvudvärkena, vaknade nyss assåw mammas det känns som jag blåder i hjärnan. Whallade det svider cok- håll mig hårt släpp mig hårt.

Men whalla på talen om igår bästa filmen håringe asså, blood in blood out. whalla de påminde mig om cätchaseen som försökte jiddra med min brur rahman, whalla de försökte chall hans nya koss hörlruar och hans fyell, WHALLA man får psykos, man tänker sådär: jävla turkar väx upp.

iaf ny morgon nya utmaniganra, på gud jag har cok me ont i huvet, tror jag ska ta en halstablett det kommer nog hjälpa, sväär asså rahmans farsa sa så.  Ajde måste tägg snart , whalla asså skolan / praktiken man behöver parra asså de e grov knas, måste bara hitta mina koss sen djib, ni vet sådär nyvaken daxri de funkar NT utan music.  någn slutord ffrån mig från filmen:

Nevah trust ur nearest, ( men whalla vi bröder ,rahman ,hamodi, ahmet, vi har 36 liv tsmans)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0