THE WAVE<<333

L-S!!! (laaaaaak-shoooo), whallde fungerar på att bli poet, på guud min läraare sa jag har snart VG hon sa bara att jag skulle tjämpa lite mer asså, jag skulle bara träna lite mer ord , MAGDA<33


Vad händer annars , äre fest eläääääääääääähhhh? , skulle NT skriva på rikting men glömde säääga t allla, förståru alllaa (bara dom tunga guzzärna), jävla mamachäzare. 11 apriil THE VAVEW, yani disco. Maammaz död asså däenga största mamatöjarna, på guuud jag heter inte ABDALLAH om jag inte chäz de där keltoshen som drev med mig på SBN <3, whallade säger bara en ord: bäästa discot the wave e.
 Men de de kostar 100 kr sådäh, de grovaste parknaszen just nu † ŠÑΣLLΛ GÜÐ † <3  , Men wallah till er läsare jag litar på er , asså Rahmans farsa har värsta planerna , horunge han ska följa med oss, största gözz magneten asså. Han har värsta planerna han har va heter nu igen, ni vet såndär man får flera papper som 1, fucking bayt maskin. AJUUSTE, skrivare ( ajjtj shooo). Han har sån hemma vi ska kopiera, lura systemet).

Vatos 4 eväh ps. längtar ti 08<3 , och julia fast ja ska ti the vave whallade 7 fingrar upp till himmelen och gud tänker på dig 1 gång varje dag. 

/ kattewwwn<3



största rånen bre kostar 100 kronor men rahman har bäästa planerna. hemma han har såndär skrivare. vi ska kopier


Kommentarer
Postat av: `?

vem ääääre som skriver

2009-03-25 @ 22:08:12
Postat av: CHÄZ

HAHAHAH DU E SKADAD JÄVLA DISCOTURRE

CHÄZARE HAHAHAHAHAHHA BÄSTA ORDET

2009-03-25 @ 22:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0