Stafrallah, ''what going around always coming back'' <33

Everybody in tha 2 1 3 put ur mathafakn hands up for abbbe thaa G ( shoo, ajjjt,. mammas inshalla rapkärriaren kommer), jag säger jö jag har blivit cok me tööng på rappen. whallade jag känner mig lite bättre från morgnen, för er sötizar som undra assåw.

Men iaf ville bara säga ti alla hatare, ni som skriväh såndä hat komments  som fakkar min hjärna, daxir neckemmo man blir lack sådära, whalla asså. Mammas död , den som hacka min pea<33, de e säkert du som skriver keffa kommentarer sådäh. Men iaf jag har såndär tracking systijm eller va fan den heter ( cok svårt o säga, de va rahmans farsa som fixa :), 

Daxri hållkäften bre, min mobil man tror den har fått huvudärken leck, den piper 24/7 , ajde ska fodra o svara på smsen knas bre /
Kateeewwn <3333


Kommentarer
Postat av: Misslyyckad´

G-G-G-gunit!





HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAH jag dör.. sättet du skriver på.. så fucking skön HAHAHAHAHAHA!

2009-03-25 @ 20:04:53
URL: http://metrobloggen.se/misslyyckaad
Postat av: Anonym

Dude, din blogg ruuuuuular fettish mannen!

2009-03-25 @ 20:20:31
Postat av: H

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAVV

2009-03-25 @ 21:34:14
Postat av: --

så keff :S

2009-03-30 @ 17:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0