Skönaste Dagen<333

Tjuu sötnowsar, de va ett tag sen assåw, förlåt för den dåliga uppdateringen har vart i skolan hela dan svär skönaste dagen, speciellt ppå svenska lektionen, Magda asså <33 bästa läraren, hon sa till mig att jag kommer fåw vg i slutbetyg, horunge om inte jag blev glad asså, mest för jag tjääämpa, DÄR fick du feizel o alla ni som tvivläh på mig från början. Men innerst inne jag tror magda vill ha lite mer av mig, ( shoo abbe G in tha house).

SVär asså påtaall om the wave den 11onde april , jag kan inte sluta tänka på den sen tänk er efter den elverket, o sen SBN abåååå, svär asså jag sa jö de va paraknas, men rahmans farsa har fixat, o ännu en grej asså min kurrre feizel<3 ska också följa med. ajuste glömde säga till er sötnowzar som undra aasså, ni vet de där med solariumet de kliaa cook mycke efter men nu de har löst sig , rahmans fajjes salva fungerade lyckligen nog.:) <33

Iaf dagen började med at ja va sådäh nyvaken som en riktig daxri, neckemmo jag kände mig cok seg, hade ont i huvudet, men sän jag tog en halstabbleet  de hjälpte horunge asså. Iaf jag såg smsen från alla sötizar,  azrra ,.verrre, lisa, älskar er från hjärtan men min komvik kompiss va slut , förlåterni mig <33 , de fick mig att bli sådäh litäh pigg sen jag reste mig upp ur sängen o tog på mig klläaderna snabbt för horunge ja va försenad, de bläv iaf en vårstil : Skinjacka med mina vita jeaaaans shooooooo ,, med svarta tofsar ni vet asså de måste mathcaaa... men sist men inte störst mina nya svarta koss hörlurar som va i pricken. eller I :et under pricken. horunge vad? jag har endå Vg i svenska.

Annars dagen rullade sådär ovanligt tungt, fast jag tänkde på dig juliaaz<333 sötiz tänker på dig 24 ( älskkk glömmer aldirg  †  18/3  -  25/3- 2009  †) Snella gudd , hjälp mig.

Abo man tror min mobil fått psykos , lleck den hoppar  daxri neckemo det e säkert feizel o grabbarna som väntar på mig i Centrum måste djb sötizar..

piiiiss and lövve / One Love / Låt den rätte närma sig

@ sötizen


Kommentarer
Postat av: Anonym

visa bilder på diiig

2009-03-27 @ 17:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0