SHOOOOO

Asså lyssna! Säger bara tyngaste dagen idag , den va cok med flipp. Dagen började ni vet sådära nyvaken daxri reser mig upp på sängen ser att jag fått sms, av hassan som vänta på mig vid Centrum. Sen jag bestämde mig för dagens outfit sådär: 96 jeans tsmans med en gammal lyle& scott tröja sådär. Sen tog mina koss-hörlurar och jibb till centrum.

Det kände galet tung sådär kl va 9 hade på mig mina nya kina skor, whalla de hade värsta dämpningen ( tjock me bekväma). Sen möter upp min kompis o vi tägg ti skolan, sen märker i tåget hur 2 guzzar med värsta bodjängazen yani cok stora, langar mig värsta blickarna. Sen jag tänkte sådär: skulleintebänggäässh på dem asså. Jag gick till dem , fast jag kände mitt dax wax började fakka sig ( horunge). Sen vi snacka sådär. sen asså den ena guzzen fråga mig: va händer? - jag bah : du vet lever la vida loca sådära kattish. Sen tog hennes nummer, o sen efter skolan vi möttes. ( a ni vet resten sådära) Abbee g i n tha house...

Sen på kvällen jag ringde mina kompisar o vi ba ajde vi möts i centrum , vi tugga lite där o sen ajde vattenpipa <3.

/ Sötizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0