shooo mer packad i min planering ;)

ännu en skrivning på tjemat ;)

va tuuuung ja e HÅringe, ja ka känna mjuiken redan nu från hemma på guuud, jissa varför? ajde ingen kan gissa, jalla de elverket 18/4 !!!!!!!!!! abå vilken flippp ja får wallahi, på guuud först de the wave <3 sen elverket , så tuuuuuuuuuung, rahmans fajje sa till mej idag efteråt att feizel hade sakt till hånom , på guuud recptekt till er grabbar walla ni är som mina bror ja har inte haft, dörför jag vill också bara också säga det som den här shan conory sa i en film du vet sådäh, att det är inte bara insidor som räkna utan det är också utsidor, walla de sant på guud, feizel o rahman ni ska alltid veta att ni finss i en del från mitt järta , genom dalen och berg du vet, den dagen... den lyckan.

måste börja växa min skägg frånåmed idag wallah, ja ska göra sån där desajn ( eller vad den stavas ) du vet såndär runt shinden sen hackan, på guuud cok najs, ja såg i en sån där topac film, på gud ja dooog, du vet själv rahman;)

på gud ja måste ershänna en till sak, ändå fast jag inte ser träden för att skogen är i väggen ( aiiiiight shooo du vet sådäh ordspråk ) eller varför inte kossan den springer på ängen, ändå den lyckan ja vill ge till dej julia, HOOORUNGE ja diggarey cok mycket re, vässhhhta krollen re, alla mina pollare dom snackar om din krolle, den mördar som ja mördar myggor en het sommarnatt ( sommar 09 <3<3 )  walla, ja vill bara säga att du ska vetta att ja tenker på dej nästan 1 gång per dagar , walla du ska posa mej så ja blir din prins en dag...

NU ja ska sova och drömma om allt jag inte kan få i min liv, walla livet den kan vara cok me orettvis en dag, men en annan dag man kanske kan göra rättvisa som Zoro, fasst uttan swärd...

Ajde måste slaggaw nu på gud e cok me trött, har haft för micket på min skalle idag , för mycket tankar att ja måste tänka jätte mucket som en HORAA fast ja inte årkar, så nu ja måste sova på jätte många tankar, hoppas barra att den löser sej till sin slut som en cok najs hollywood film i en sommarstuga,

ajde ajde sov god nu allisammans // sockerpäärlawwwn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0