rapcärriaren<3 Inshalla † Snella guud†

Abååå näääeeej asså ni vennäh va som hände ida, en gözz på stan komer fram ti mig sådäh o småfnissar ( shoo), ja tenkte howrunge sådäh :- va villu ree? - sen five minutees läter sådäh hon kommer igen som en daxri o pössar mig o springer , sväär asså skulleintebangässh sådäh på henne mä tenkte på deeej julia, föörallit<33.

Mä iallafall jag ve nåra e avundsjuukka sådäh, men horuunge ni kan intäh seja at ja inte har stilll? <3 ershänn nu alla! asså utan o skämmas ja vet ja har, men greejjen e den att ja e för stiliiii de e de mannen, asså ni ve jag vill sådär konkish yani konkurerrraa mä fifty o grabbarna ,inshalla rappcaärriaren den kommer, o då foolk sådäh de sejjeer till mig jag måste endra stiileen o va meeer som lijl waine o de, men whalla kkommer aldrig gå fråån kaattt till hund.

Men svär asså idag ja va sådäh på gymet mä feizel , horungen hade inte lärt sig sin läxan , daxrin pumpa bänkpresset me samma björnborjjj asså ja tenkte abåå vikken däxxri. mä iaf dagen va sådär eckligt töööng för ni väät  miggeverkten yäni migrationsverket de va efter meeej sådäh , ni vet mamachäzarna trode ja e 89 mä igentligen mellan öss sötizar jag e xx gammal ( shoo hemlighetsfyll), mä asså  igeentligen kan säga att jag e nittonhundranitto plööss , för er sötizar mä 9 liv<33

ajööste verre näru läser tsmans säkert med sara måste säga att komvik kompis e slöt drf kan inte ens smsa<33

Asså horuuunge va e den här sommartiden folk de säger man ska lägga tidään 1 timme frammåt, whalla kom för sent ti skolan , fakkade ur sådäh. fukn inbjudare leck man fickk galna psykoser va försenad till svenska lektionen, förlååt magda <33

 

Måste djib nu o täg ti sentrum för att jag ska möta rahman o låååna daxrin svea mössan ( ni veeeet dn där rööda på dagens outfit).

 

'' liven 'är fööllld av överaskninnngarna'' / sötizen from da hoood<33


Kommentarer
Postat av: sss

Asså det är synd om folk som skaffar en blogg och lägger ut sin tid på att driva.

du e söt puss.

2009-03-31 @ 00:26:27
Postat av: Anonym

aa sen aa herrå

2009-03-31 @ 08:24:55
Postat av: Din mammas kukhuve

Lak, min DACKRHI tar mer bänk än va du gör bre, fucking importerade banan smuts. Ut från SVERIGE!!

SVERIGEDEMOKRATERNA 2010!!!

2009-03-31 @ 10:37:06
Postat av: Anonym

HERRÅ

2009-03-31 @ 11:27:47
Postat av: sandra and u know it

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH OMFG AHAHAHAHAHAHAHA JA DÖR! GHAGHAHAHAHAHAHAHAHA HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH JESSUS AMALIA XD

2009-03-31 @ 23:10:36
URL: http://remembersandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nuumret funkar inte tyvär :)

2009-03-31 @ 23:11:44
Postat av: sandra and u know it

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH OMFG HAHAHAHAHAHAHAH OMG AHAHAHHAAHAH HHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH "Mä iallafall jag ve nåra e avundsjuukka sådäh, men horuunge ni kan intäh seja at ja inte har stilll? <3" ja kissar på mig!!!! HAHAHAHAH

2009-03-31 @ 23:14:34
URL: http://remembersandra.blogg.se/
Postat av: abbas

hahahahhaha så tung blogg jaoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo





ring mig 0767159182<3

2009-04-04 @ 12:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0