Näknåååååååååå<3

1 2 3 to tha 4 , ''abbe tha G'' and rahmans is by yor door ( walla om ja itne gör skivbolag aiiiight ;) ) jallafall, svär på walla om ja inte chääääz nån gurre på the wave, ja e största BonNaza däxrin om ja itne gör, vänta bara ja säger till er allihoppa framför era data, rahmans faje, på guuuuuuud han e som en sån där du vet guds fader till mej, walla han ger mej föda så ja kan fodra, sen han langar också värstaste telefonerna från adnra sidan acien ( eller vad den heter) bästa jallafall.

Abåååååååå imårn ja ska ökpa sån där kelbidu vet, skönaste ja svär på guud, ja har hört dom i hollywod har såna, du vet sån där nästan som en panter, fast det är en hund, den heter råttvailer, cok söta svär på allt ändå om ni hatare ni tror ja e bög ja säger så ja e inte walla fråga rahman, men ja lovar hundar är cok me söta, säg inte nej, om du inte gay ( profeshonal aiiiiiiight ). ja kommer se ut som batman med min hund.

Ja måste bara berätta , rahmans fajje han köpte sån där colgate tandborste, på gud den e cok najs aså den gör tänderna hela vita, ja gör inte reklam jag bara sägr hela sannignen, sen manska borsta fetaste länge om dom ska glänsa, som min tandläkare sa till mej idag. Abåååå justäääääääw  vetu hur kattig hon eee, hon ser ut som den här andriana lima, samma läppar samma ögon allt, shiiiit, ja svettas alltid cok mycket när jag e där, min vax den bara rinner ner för pannan som om de va gratis re ( kostar cok dyrt len, hon tror de lyx, sluta va het men ändå skulle itne banga durra henne rakt i naveln) ja tror hon är från bräzil eller nåt nåt jao 

Påtall om skolan, jag hade rast idag sen vi grabbarna vi börja snakca lite som den där filmen oZ, abåå vi stog lite på kanten som i film, vid en tegelväg så där sen vi ser några snubbar, ja säger på allt dom va typ 22 år walla typ dom va, , sen ja ropar till han vart ska du din jävel, ja säger på gud , på en sekund, ja skruter inte ja säger på guuuuuuuuud,  på en hor sekund ja va andra sidan stockholm!  mammas bröd ja löpte som en orre , cok snabb du skulle se mej abå, har du sett dne här osama bolt, på guud om ja inte va snabbare, alla min polare sa til mej sen, ja vet vad den beror på , jag har nyaste sukijaki skorna från stadjum, bästa dämpning walla. ja säljer dom , de ba slå mitt nummer, om du vill vara snabb azååååw.

På guuuuuud the wave kommer mörda mej genom hjärtat på guud, feta guuzaar me värtsa baktturren kommer va där jaoww, ajde alla gözzar om ni ska dit leta efter mej, , ni komemr se mej därför ja lyser genom mörket som en stjärna , som en blomma i det tomma ( aiiighgt bara för dej julia walla ja tänker på dej varje dag )

Men ajde ajde ajde ja sa ajdeeeeeee alla människor, ska mörda tibia nu ( level 14 ) sen slagga o svara på sms , speciellt på veronica ( sötnowws, va beredd ikväll <3 ) 

''Only bad guys have bad eyes''- Andrian Lima ( ska chäääääz ) <3<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0