Minnen, 08 4 eväh

Shoz sötisar, mammas smord på vägen hem idag på tåget whalla jag märkte hur liven känns tomt, horunge asså jag lyssna på min ipod, ( som e till salu, ni kan miit nummer) värsta musikerna ingår iaf musiken den rulla sådäh galet fälash sen jag bah ej, jag mindes tillbax  08 i kungstädgården. <<<<<33333333333333

Då jag ,hamodi, rahman, ahmet, chäzz guzzilagos 24/7 whalla de va tider, längtar till 08 och the voice i år mammas asså förra året ni skulle sett Flow rida. horunge asså . Dj nananoik med steij waith mee. Galna låtar asså, man ville bah ge nån på plats.


Längtish speciellt ti tiderna då vi shejka till florida på guuud ja dog när ja stog på den där statyen på kungsään me min gurre <3



Iaf längtar 08 <3 
MVH / Sockerbiten/ c4tten/ Tjejklistret


Kommentarer
Postat av: alex

om det här är ali simmning, tvillingarna samir eller karims blogg så tycker jag att ni ska ta självmord o aldrig mer prata med mig

2009-03-24 @ 18:55:11
Postat av: Anonym

man kan inte ta självmord utan att man BEGÅR självmord annars och lite svårt att prata med dig om man begått självmord haha? =)



men aa håller med patetisk blogg

2009-03-25 @ 18:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0