Min dag är din dag <3

Ajt Ajt Ajt nån e hemma ( shoooo ) men iallfalla va händer alla bröder os systrar, allt bra elläähhhhhhhhhhhhhh?, shit re måste ba säga att ja e gaaleeeeeeeet sugen på ferre lyssnar på den där leji gaga du vet, lack shonon svänger alla rytmer len cooooooook tung, hon bor säkert holywood o grjer wallah...

ändå fast ändå inte min dag har varit cok bra, HoRuuuNGEEEE, fick G i båda matte och svenska, hon ba, nääääää men du är jäte nära vg , tjämpa viddare, ja blev cok glad, gav henne kram, på gud ja har bara fått ig på på matte innan, skojare dom tror ja ska säga delta x delta y, horungee.... men ändå tack till dej magda , bästa läraren walla <3<3<3<3<3 ( skulle inte banga chäz...) hoppas hon itne läaser hon kommer få en spader hehe ;)

justeeee, jiwar och hazna, ja är inte oförskämt på gud, min komvik kompis är helt slut fan... ska tanka imorn som man tankar en bil du vet ( shoooo ) sen efter det ja kan smmmmsa er hur mkt ni vill , dej ocksåw tesan ;)

jag måste säga en sak till, walla julia ändå om du inte vill, ja måste ändå berätta, min hjärta kommer spräcka..
jag och min gurre julia, eller nu det är så där x gurre, aa illafall vi har gjort slut, allt är slut mellan oss på rikigt den här gången. på guuuuuud julia ja komemr aldirg glömma vår tid tillsammans, horunge bästa tiderna , ja komer alltidd att älskar dej grovt, ändå om du inte tror det, du behöver inte tro ja sägr till dej, men iallfall ja vet att min hjärta kan blöda för evigt...    älskkk glömmer aldirg  †  18/3  -  25/3- 2009  † 

vi sess så länge nu, glöm inte älsk , kommer du ihåg i förrigårr i makdonals, hehe ingen annan vet walla ja e inte golare, för ja har polare, svääääääääääär ;)

ajde ajde måste jib, men glöm inte att aldrig kasta sten i glasshus, LACK DE BLIR KNAS DÅ // kattewn<<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0