mamma chäzare

alå alå den här är ett 22, aiight;) ajde bröder o systrar ja vill vara snäll o så du vet , men ändå nån HOOOOOOOOOOOOOORunge har fakkat min pea<3, walla ja fakkar ur, okeyy om du fakka miiin msn o grejjjer, de luuugnt azåå manenn, men ja säger walla inte pea, håringen har faking skrivit till alla mina guzzaar re, alla tror ja e fakking horinge nu, men ajde camilla och azra bara så nu vet de inte jag aiight;) älskar er från djupet till min hjärta walla<333<3<3<3<3<3<33

och du din horinge, om ja inte chäz din moje i görren rakt i görren som en bONANZA påguuuuug du ska se, om du är ett riktikt mann du ska slå ett signal till mej sen okeeyy?

ajde, baraaa det inte fanns krig på våran jord bre...// sockerpringlääään <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0