Mamma chääzare bre

Abbe G is on the hause BIIAATCH

Assååw den dära håryngen remix han är sådäähra med i alla låtar, den mamma chäääzaren fuckkaar min liv sådäh, naknåå han har gjort sådäära om varje låt den där håårryngen, vem e dakhriiin, langa sådäh hans namn, adresset och hans utedörr koden whalla om jag inte sådära lavatterar honom på hans pannben, mamma töjaree bre. 

Hååryngaarr ni kommer o går asså sådära bröder (Feizeeeel , Rahman, ALi <3333333) ni återalltid står <333

Daxriii ja köpte sådäh lite schampo idah, min hår den är svart, shampon gör att den blir glänsar asså sådääära cok me bliing, min wax den kan vila lite ja kan börja använda sådära GEL, men dakhrii någon hårynge chäll sådär mina SVARTA koss, håryngen ska få sådähh sin mamma chäzzad i götten bre. Den som vet någont om mina KOSS ni kan ringa till min nummer den står längst uppe. 

Måste sådär aksa till S ( Sentrum <33)  Rahmans ppappa ska fixa vattenpippa<33 smak. 

Puss sötnoewsar <33

" Var sådära snäll mot mvg barn dom kan langa dej jobb på framtiden " - Anonum <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0