Håringe vilken match<3

abbbeeeoww någon som sog matchen?? på GUUUD ja har tin sett bettre match walla, den innehöllde allt : snabbhet, sturka, skått och fleksibilitett ( shooooo ) walla ja digga den där naknån också, crishtiano, på guud han hade väshttaaa håret len, ja ska fixa så imorn på guud, alla gyzzar dom ska dö för meeey oxå ;)

guud ja fakka ur, ja hade oddsatt du vet  sådäh, sen ja hade langat en hundiring på portugall på guuud ja fakkade ut när dom inte gjorde nästan mål, ja skrek av att ja blev arj, wallla du skulle sett mej på plats azåå håringe...

men ändå ja skiter i på gud, ''liven den går endå och fortsätta utan para, för ändå de blir PK'' ( paraknas ) , för ni ska alltid veta att ''en liv utan sorg, det är som en träd utan lövv'' -  Jenyferr Lopezz  <3...

ajde ajde imårn ja måstte mööööörda mitt plurre du vet har coook myckewwt plugg tills på måndaag du vet, min järna den blir sådäh hellt fukkad re, på guud mina polare dom säger också sådäh, ''abå abbe va hädner du tenker cooook mycket på plugg nu aså, du måste lugna dej''..., horinge dom har rätt oxåå...

ajde måste jib nu ska vakna cok tidigt typ sådäh runt 12 snaren,  plurra lite sen tagga till stan o chilla där sen ja ska hem fodra sen gymmet du vet pumpaa biceps inför sommaren 09 <3<3 , sen på guuud ja har låvat feizel o rahman vi ska klubba sen aiiiiijjjt ?, ändå om de sönda, walla de finns cooook många gyzzar ute då<3

Idah ja satt i tunnelbanan påvägg hem, sen ja burjade tänka lite på livet<3 ja kom på en liten dikt, bara för dej <3

Du vet chärleken,
det är som att resa,
utan kompass,
i en land utan vägar.
En Äventyr<3


( tilljänglad till Julia, walla du är som min prinsessa i min egen slått <3 )

// grädden på mosen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0