Har man sagt A får man säga B... † ŠÑΣLLΛ GÜÐ † - Tack gud...

shoo shoo va händer län, akta er för mig jag är * abbe G* the män , till alla shunås o shinås, ( ajjjtt shooo, mammas jag funderar på en rapp karriär, vem är den här lil waine på guud knullar han upp och ner).

Men iaf dagen började sådär galet seeg whalla jag va coook keff humör fråwn igår, kände hur tankarna var spridda ,( jag trur jag hade kalla tårar). Neck emmo asså för alla ni som inte vet, asså de va nån håringe som hade hackat min Pea<3...

men iaf idag jag langade fetaste vårstilen, på gud jag hade på mig mina vita jeans med mina svarta tofsar jag hittat (ajjtt shoooz) sen jag hade min tunna fjäll på mig, men mammas på morgonen jag kände att jag inte mådde bra, stilen kändes inte rätt, därför när jag hade rast på skoldagen jag tägg in till stan , jag köpte mina nya svarta koss hörlurar så tuuunga mammas jag flippa crossfire lady helaa daan varje dag, de va då jag kände allting rulla, brudarna våldtog mig nästan,- AA svär asså jag fick kubba , ( jag tror de var mitt nya dax wax , den röda moddellen som va gözzmagneternas farsa).  Färesten ni kan lösnish på låten ti vänster...

AJuuuuste de bästa asså, dagens ! jag tror de var tack vare koss hörlurna ( svarta nya moddellen) på vägen hem i liljeholmen i tåget svär jag ser värsta bruden shinån stirrade på mig ´cok me länge men jag sa pass, hade för keff andedrekt svär asså, på gud. Men whalla handen på foten jag svär 3 fingrar upp ti gud whille bara ge hennäh.

Daxri måste täg nu mer om dagen lite senare, måste djibb till migrationsvverkte eller arbetsförmedlingen cok svårt att säga , horungarna anklagar mig ha fel older sådäh man blir lack, ajt men Ciaaaoelito bröstrar ( bröder o systrar ).


Glöm intäh, vakta alltid eran mun, man vet aldrig med gyzzarna, de kan atackera er/ Kitkatten, '' Mjao Mjao'' , Sötizen


Kommentarer
Postat av: Anna

den här bloggen är typ den skönaste jag läst. hahahahahahahahah fyfan du gjorde min dag.

2009-03-25 @ 17:39:54
URL: http://randomblonde.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är det meningen att det här ska vara roligt

på något sätt ?

2009-03-25 @ 18:46:25
Postat av: meliisa

MÖRDANDE BLOGG;D TYYYYYYYYYNGSTE;) fortsätt den stilen berouuuuur

2009-03-25 @ 20:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0