glömde säga...

Asså ej , jag svär jag glömde säga att jag va i stan idag med grabbarna innan jag träffa bruden. Vi gick runt sådära och jag hitta värsta jeaaansen från Jc svär . Crocker hetr märket, (ajjjttt shooo). Sen jag gick till en cok me konstig affär venne vad den hette men iaf hitta värsta tofsarna asså de passar perfekt på foten sådär , tror jag ska ha dem med mina vita jeans , sådäa svart o vit ajjt:)

föresten rip tupac o biggie asså de märks att de var vänner när jag lyssnar på deras låtar...

/ peace sötnowsen<3


Kommentarer
Postat av: pelda

vem e denna import

2009-03-23 @ 11:58:46
URL: http://pelda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Din mamma

2009-03-23 @ 17:31:06
Postat av: yazmine

tupac, biggie var vänner.. men senare i livet blev de fiender pga en låt tydligen, dessutom hade tupac strulat med biggies fru :O

r.i.p

2009-04-04 @ 18:39:13
URL: http://mirrorsedge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0