Fråwn en sötiz till en annan<3

Bondjorno som man säger på franska , alåå alla sötizar, va händer? , äre ferre eläähhhhh?

Sitter här i skolan i svenska lektionen svär asså min läraren säger att jag går: ''från klarheten till klarhet'' , whalla jag trur jag håller med asså, jag sa jö , magda <3 mashalla finaste kroppen, hon e bästa läraren hon sa jag e snart VG , horunge om jag inte bläv glad:)

Iaf de va knaz dag igår asså, jag va cok me vad säger man: ?? va heter nu igen? - ajuste IVRIG ( ajjt shoo , säger jö VG i svenska snart, inshalla , † ŠÑΣLLΛ GÜÐ †) , Aajuste jag va cok me ivrig för jag fick reda på att de e THE WAVE <3 den 11onde april. Grovaste knazen aså svär, de e galet paraknas jöst nu, men jag tror de löser sig, svär asså rahmans farsa har värsta planerna åt oss. snitcha inte sötizar<3

För er som katter med 7 liv ( jag har 9 shooo), som undrar vilken vårstil man langar idag: Det blir min skinjackka, nyaste sukiyakin från stadium, (värsta dämpningen knullar mina kinaskor), sen de blir 96 jens idag, ajuste sist men itne störst mina nya koss hörlurar (svarta).

Kl va sådär sju femtisju , jag satt på tåget sådär märker hur en shunå, langar fetaste mördarblickarna, jag tänkte vikken stekare asså, horunge ville chäz han på plats jävla stekare asså, men sen pallante för de knaz asså med migrationsverket( horungarna litar inte på mig). iaf jag tog de lugnt , + orkade inte förstöra mitt nya dax wax , med bråk o + jag lowa julia , mitt x att jag skulle ta de lugnt.

Måste djib nu, göra klart lite inlämningar/ Sötizen

''Lyssna alltid på eran hjärtor'' / älskkk glömmer aldirg  †  18/3  -  25/3- 2009  † 


Kommentarer
Postat av: Anonym

"för de knaz asså med migrationsverket( horungarna litar inte på mig). "





HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA



Jag säger på gud jag garva i 10 min!

2009-03-26 @ 12:38:44
URL: http://vybz.blogg.se/
Postat av: anomym

DU DÖDAR MIG O ALLA RESTEN! människa hur kan du va så SKÖN! HAHHAHAHAHAHAHAHAHA!

2009-03-26 @ 20:49:57
Postat av: J

:) haft en bra dag?

2009-03-26 @ 21:00:35
URL: http://johannaostman.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAH 11:onde AHAHAH

2009-03-30 @ 16:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0