Cok flääshiga skoor brorsan <3

Ja fakka ur yao , ja hitta skor i den här badet i eriksdalsbadet de är coook me tunga, jag säljer för mig till er bara 1000 kr brorsan , det är horunge pris , köp dom ni har min nummer , (guzzar , om du är cok katt du kan få min private nummer)  aja cok sköna skor till bästa prisen, ni är min bror ni får det för bara 999kr 
kolla bilden och säg om den är cok tung
Den där metallsaket ingår inte, den kostar 400 kronor om ni vill ha det. ingen kvitto ingen kartong, darför det är horungepris 



Kommentarer
Postat av: Charons Söner

"metallsaket" heter Skoblock och kostar knappast 400:- :)

2009-03-24 @ 22:21:31
Postat av: Anonym

får man ingen påse helller?????

2009-03-25 @ 13:06:12
Postat av: Guzzmagneten

Näee brursan. Jag kommer komma sådääh med skorna i på mig och sen du sådäh langish mej para och jag tar av mig sen du vet ja transfer över dom till dej.

2009-03-25 @ 16:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0