Alåååå<33

Hej svejsan, jag vet hur ni tänker sådär? -  abooee killen lägger upp för lite bilder o inlägg, men svär whallade min digitallll ( venne hure stavas), kamera e ur function (shooo), o jag haft cok me läte tid att skriva sötizar.

Abååå , äreee fest eläääääääääh? - iaf jag o feizel , daxrin  en ny i gänget men jag tryurr han kan va nästa ledare, ( fakka unte ur nu rahman<333). vi mördaaa vattenpipa<<33 igår asså sen horunge vi gick till en fest sådäh i vart va ställen, kungsholmen, först jag va sådäh daxri jag trode kungen bodde där men sen rahmans fajje fklara  ajuste, fridhem.... nånting, där iaf vi mördade fästen, största mmamachäzar´na där, MEN HORUNGEEE; asså direkt jag kom in jag såg värsta shinån sådäh, med mina nya haglöfs jacka , shooo vem kan säga nej till mig , jag gick till henne sen ( lekte ntäh svår de här gggn), hon fråga va händer? - jag svarade: - Jag trodde de finaste jag sett idag var en bild på ett vattenfallen men nu när jag ser dig jag ångrar mig<33 , Whalla den va tööng ersäänn? hahah iaf hon dog iaf, vi prata sådäh, sen ni vet resten, Abbe G n tha houseee. Men svär juliaaa<33 tenkte på dig<33

Menn igen asså svär jag venne mäh alla ni mussar, yani muslimer tenker säkert vikken haram barn sådäh: men svääär asså jag e bra kile tru mig. Ajuuuste vill någon köpaa svaaart Canada gooze , svart modelle xs. 1,5 fetaste kompis prijset.

Idaaag asså ska o lira fotboll, många säger jag likna cristianooo ronaldo<33 , jag sväre ja e töng, men inte cristiano reee , lugna eer! , ajde nu måste jibb,som en nyvaken daxri neckemo de e jobbigt, har ont i huvet, jag tro ja ska ta en halstabbleetten igen de hjälpte mycke förra ggn,( rahmans fajje<33). Shoz så länge sötizr<33

Man får bara va man ger, och man ger bara va man redan fåt<3333 -till alla sötnowsar

/ Mjao 

Kommentarer
Postat av: Anonym

orka töntigt och driva, som att ngn i hela sverige pratar eller skriver som du gör. löjligt

2009-03-28 @ 19:20:24
Postat av: sebe

skit i vad folk skrive wahala du e brah skriv väntar på mer inlägg. whala lägg bild på dig re?

2009-03-28 @ 22:41:59
Postat av: Sandra

Jag blir livrädd för din svenska , men fan det är underhållning på hööög nivå ! hahahah

2009-03-28 @ 23:14:58
URL: http://splittradenheet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0