tråkk <3

Shoo guzzar o bruudaar <33

ja har fajtats idah mää en hoorynge på plattan, han langa blikken till min guzz, sådääh kom ska chäzz blikken, HORYNGEE DET E MIN BLIIKKK o ingen bajtar mina bizznizz grejer sådäh, fakka ur bre !! .. sen ja smattra hans fajjes ansikte bre, cok mä fula, stöörsta impåårterna bre, dom hade sådäh tofsar som en horynge, wallah okeej dää rekker mä 1 tofs på varje ben bre, dom här nikksemosarna hade 34 tööfsar på varje,fuckar systemet bre, dakhri först ni bajtar min stil o  sen gör den till en horynge stil , fakk u mamma chäzzare, ! ..

sväär sen nu aina ja tror dom e efter meej, wallah ja kenner mej som majkel skofild han horyngen från prison brejk, ja e sådäh på ruymmen från ajna, wallah ta mej om nii kan grissaar (om ni läässer det här polisen, walah ja menar inte det, bara för att ja ska få status ja sejer så <3) aah men nu ska ja foodra som en mamma chäzzare, idaah blire hakkans kebbab bre, abå mä vittlökssås sådäh röödsåås , sen näär man tar en tugga ni vet, CHAPARTAAQ sååsen rinne sådääh från baksiidan av bröödet, abå pitabröödet sprekks åå det dråppar  på min byxa(HORYNGE) men aah ni vet abåå cok mää gått <33

ajde ajde piss n loov <3 skriiver snart  sötiisar                  

den häär bjuuder ja på (hon liknar min guzz <3)
mja


// katten mä 9 liiv

Kommentarer
Postat av: Aysel Lale R

- HHHAHHA mammas det e komedi :D

2009-06-23 @ 01:04:16
URL: http://ayseelciik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0