möörda pippan asså <3

alå gözzar ee tjejoor ,ja var på mitt hemmaplaan idah, fikk besöök av två fjortisar, sådäh grovt maskerande mää sina smink på deras fejjs bre ,cok mää fina mä masken, cook mää fula utan masken, ändå aldri banga dänga dom aså, dom va ute efter meej, men asså ja teenkte påå min elskliing , (2 veckor babyy <3) så ja sådåh langa grovaste dizzen , en sådäh, talk to tha hand bitshes , sen dom häff min kompis rahim, svär han fikk kanshe fäärsk kött av dom , men hehe rahim e cåk ful, seej ingeet till hånom aså men han e det, hans nääsa, abå ja undrar hur shunåån kan ens få blikkar, men horyngen ska va glad att han fikk de här orrarna bre , hah dom var från vesterås , nikk emo ja vet bara att det ligger sådäh typ 7 timar härifråån.

ah men ikvell vi smattra pippan aså , horynge va hes ja e nu, man tror ja e arnold swarzenegger nu aså när ja pratar , abå gözzar de blir sekert skit nnoojiga när dom hör mig nu ,men wallah den är itne mitt röst, aså det är min sjuhka röst .. : /

ah justee aså ja vill visa er några gözzar, aså dröm shinån, yani min tåpp 3 lista på gözzar <3

 

nombar 3 = britni spers , tööng men du e fet bre =S
nombar 2 = pamela änderssån , aldriih i min liv banga dänga dej , men du mördar sminken horynge ..
nombar 1 = megan foox , abåå din horynge du e perfektare än perfekt , du o ja day n nite <3

// om shunåån sjelv får bestemma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0