Katten mä 9 liiv har fått tilbaka eer <3

Heeeeeej bröstrar (för er nya lesare, yani brödrar o systrar)
håppas erans dah har varit sådäh lika tööng som min, först aså ja träffa min guzz hoon va sådäh mää sin kompis, abå aldri banga dänga, aldriii !! , ja mata min göözz sådäh lite snabbt, hon va cååk hungri bre, men aså till slut det blev palmyra<3 för henne , ,horyngee hon pallah inte mää kebbab tallrikeen bre , din mojjes panna bre, ja hade PK (yani para knas) o ja bjööd dej, horuuynge aså !!

seen efter idag vi chilla ba , aså min guzz ja körde hem henne me tååget , ni vet ja e jentleemään ;D så ja följdde mää henne till hennes poort, abå nikkemo hennes mojje såg mej, ... abå ändå aldrrii banga dänga henne , M.I.L.F aså , tööjbar <3

nuu koom ja hem , helt trött ,
ja haltar bre, miin arsle sviider som en horynge, aså den där hemmårojder fukkar min liiv bre, men min bröödrar , chärleek till er, takk för att ni visar erans respeekt till meej okkså , aså en av mina brödrer han bruukar sådäh ståppa in sin hand bre i min gött, wallah ibland det e cåk mä skönnt men han visar respeekt som en äkkta bröder, så nuu han bara ger lite massage, asså det är våraans lek att sådäh möörda våraanns götteer <3

nu ska ja foodra, smattra dolmaan aså , NAKNÅÅÅ ja har inte ätiiiit sen klåkan 12 me min kelb <3 , aså shit lään ja e cok hungrii så pöss på erans rumpaar , en sak, lev erans liv innan erans liiv chääz eer före er !!

// koommer snart , piiss n loov' '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0