fårlååt till er sötisar <3

Heeeej wallahi ja har saknat erans commentz, azå fårlååt för mitt dååliiga uppgraddation azå ja har varit i sjhukhusen, ni vet vi hade sådäh avsluutninng ni vet, cåk mä najs, sen åzå ni vet ja e gözzmagneten ja pallah inte mää trykket att åkaa mä mina brödrar på läästbiil ni vet, där ruunt plattan <3, så ja ååkte mää mina gözzar fråån peaa <33 abåå horynge om ja inte blev full som en horynge aså ja kunde röra min tankee, wallah ja försåkte tenka på deej elskläiing A men aså cok mä svårt, ja fikk alla andra gözzar i mitt huve, naknå dom försökte våldtakka mig i görren mää sådäh spritbottels (yani flaskeer) , aså horynge yao fårlååt babyy <3

nnu huddinge shjukhus dom har skikkat hem meej med ambolans sådäh , dom pallah inte mää att många gözzar kom o heelsa på varje daah , men faan  fack u du kom aldrig till min shjukhus A ! ! aså om håller på sådäh att inte brur dej om mee aså ja kommer seeja "fack wat i sey it dont meen shiit naaw fakk all yor kisses" aså fuck u okaaj , du måste brursej om mej =( aså ja bleev helt jäärndööd , ja kunde inte ens snakka re, mina arsle hade fått hemmorååjder , fakk ja venne vad den är för någånting men dom sa att det är en sådäh finne i arslett , cåk mä skarrii .. men när ja hittar den jävla bitsh du som sådäh körade in spritflaskaa i min görre, på allting du kommer önskar att du aldrig haffade min pea från första börjaan bre..

LÄÄÄÄÄÄÄÄ ja svär på allt ja ska klippa den häär bajtaren brää , bugga hans blågg, den e tööng men han bajta mej bre, han chäll sådäh mina besåkare, http://dagensdt.blogg.se men snella inshalla han tar inte er mina elskliingar .. <3

Endåå nu ja ska foodra som en horyunge, min fajje har bakat baqlava, abå ska smattra dens mojje nu aså , ajde ajde pöss fårlååt för mina dåliiga uppgradations men nu e ja home .. alone bitshes <3

// katten mä 9 liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0