YOUTUBES MOJJE BREE !!

Ja var sådär youtublade (yani googlade) i youtube , svär på allt ngn horynge den har spelat in min samtalen med min rektorn från SFI wallah horyunge ja blir cok arg, dakrhi vem har lagt upp den ? ajde nu ni kan får höra den på guyud horyunge du som lagt upp den, den e sådäh liten gammal men mamma chäzzare om ja itne hitta den när jag sökte min namn och sfi tillsammans , (yani  SFI Abdullah) sen ja htita den horynge asåw ja blir cok mä sur

den tiden jag boddäh i husby, wallah inga minnen (tack guden <33) nu röda linjen i min järta <33






// sfi minnen <3

Kommentarer
Postat av: Nilufer

Grym blogg !!

2009-04-14 @ 19:27:42
URL: http://nulleew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0