Vattenpippan <33

Ja töjde vattenpippans mamma bre, den jorde mej cook duum ja blev sådäh som ni swedisar säjer, yr.
Ja blev uppringad (shoooo VG svenska) av mina brödrer från andra mammor
bre dom ba kom vi ska chäzza vattenpippan<33 så ja langade rusheen med mina shinaskor <33 walla dom har inte dempare men det shendes som om jag flög som suparman walla den var cöök sköön <33

Wallah jag pumpade mina muskler idag på guuud om ja inte såg en cöööök het gözz, wallah hon langa blicken men sen hon skrattade :s sådääh hon shände igen mej, abo nickemo demo hur vet hon vem jag är , sen efter en tag hon jikk ut ur jymmet , (aldriih bangääsh henne i örat bre<3) .

Knulla er hatare bre ni försttör mina dagar , som Leonardo Davincshi sa; "lev dagen som den vore den sista dagen i din liv" jag vill bara leva mina dagar jag har kvar horyunge knulla dej du jör min dag till helveten.

ABo nickemo om ja inte sååååååååååååååg shaaan atci (han bajta min stil bre) på jymmet, han va cök stilig men hoyrnge om han inte chäll min stilen. Han spreckte jymmets mammah bree från klokan 12 han jymma till 5 på gyd han langa bliccken , horynge ja e inte bög bre,

Gözzar ni såg min bilden (ja e cök för kättig för att synas på bilden) sen ni såg min dagens autfitt iaf, sådäh lätt stilen bre kalla mej inte för kätt idah dakhrii ja körde enkelslipande som ni swedisar sejer. Walaaaah ja ska kollar på televisjjon nu, vi hörs ikvell kanshe

"foglarna kvitrrar som dalen i bergens solskhen"


// Den trötta katten <33

Kommentarer
Postat av: i d a

hahaha svääär så skön swedish ! :D

nice bloggg =)

2009-04-08 @ 00:46:33
URL: http://chanelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0