Tööng daaah <33

Shoo från en katt till en annan min skolans dag har varit cook tung, dakhri en tjej hon började gillar mig, på guuuud ja får sådära sträss (eller hur man stavar den). Hon är från min språkklassen , asså jag säger bara skulle aldrig bangäääsh henne asååw men hon smsade till min mobil nummer (vilken horynge gav min nummer till henne ?) hon bah: "vill du träffas sötnos, gillar dig :$ / xxxxxx ?" min järta den började klappa hårdare altså mina hår på armar och rygg den reste på sej (som ni svenskar sejer: jag fick "gåshud") (Julia <333 bli inteh arg<33) Sen efter en tag hon smsar mig den horyngen hon säger: "April April...:"
Asså om inte jag fakka ur asså horynge jag har aldrig fått stträss. Vilken horynge kom på den här dagen april april leken?
Sen jag fick veta att april skämten man kan bara göra på förssta april men den här horyngen hon gjorde den på andra april.
Min samhelles lerare (Maja <33 skulle aldriih banga smattra henne asååw<33)hon gedde mej VG (Shooo) på min text skrivvning om Falluja <3333 jag fick sådära jettebra av henne men den är tack vare min blogg, den har för bettrat min svenska språket.  Aså jag har ventat cok lenge på den hära betyg.

Den som ventar på nogåt gott, väntar inte för gäves"  Leonardo Da Vinci


Horyngeee va cok varmt det ärr asså jag spelaah sådäh fotboll med en fotboll på min skola idag och sådäh göözzzarna spana in mig, dom langa blickarna såna där jag vill töja dej blickar. Aså guzzar om ni läser den här inläggen ni kan ta min nummer, den står längstuppe på min sida <33 Jag gjorde en bizakletas idag och min rygg den fakkades lite =/ men det gör ingen jag ska dööda gymmet <33 assåw feizel jag såg horyngen <33 han streckte på sej idah, sväär han hade langat eksakt likadanta björn borjj asså han borde sparah dom, naknå dom kostar 300 kronor stycken.

Migrakhonsveerket ringde mej idag, dom vill göra såna där (DNA-Test :S :S :S) Vem är DNA, horyngen om han rör mig han ska få sin anal töjd bree. DNA vad kan den står för ? Horyngen måste jag få hans nummer , den som vet vem han är langa hans nummer.

Måste jibb, H&M <333333333333 har lager rensning på gelwax <3 ska rensa lagren bre

Bakåm glädjen och skratten kan det döljas en tår - Lejonardo Darvinci

// Puss sötnoewsar <333

Kommentarer
Postat av: Alexx

Azzzåå, ja har eprööövat ditt nummer, de som stoor dar oppe, Meeeeein, Jag ainte ekomma till daj?

Någon ekvinna försöker eprata med mig po esvenska?



Och jag ehar också behovt ta DNA eprooov, De ville esparka ut mig från esverge, so de ta DNA prov för att se att jag verkligen är min pappas, kusins toalettrulles syster!..

När de såg jag einte ljuga, dom gä mäg sociääälbigrag.

Nu jag rik!

2009-04-02 @ 21:19:38
URL: http://vybz.blogg.se/
Postat av: alexduetråki

tjock tråki du e alex ^

2009-04-02 @ 22:38:03
Postat av: Anonym

HAHAHAH fett skööön

2009-04-05 @ 01:57:52
Postat av: Aggis

hmm gattis till betyget



keeep goiing ;)

2009-04-06 @ 00:58:47
URL: http://aggizh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0