To beee continueeeed in mi rapbatttle ''Mannen i de blå men endå de röda''

ajjt ajt ja veeet ja langar en box , en beatbox om du vill okcså men lössna pa den hära sötizar,  har seett att shunnåssena har fattat vem som e tha man o fått dizzeen men nu jag vill sätta punkten på dramat , once N for once och for all!


Ps. Ha påå musiken sen lössna , tänk era hjärnor , huvuden i eett mä musiken sen börja rappa ,flippamin låt!

ja sittäh härrrr mä min tjej vi snackar om däj, du tror du e cool men OK! OK! hämta en pistol! man mot , one vs one , när kritan agerar du reaagerar o planerar men ,men näru ser i tigerns öga du börjar flööda, ( yani ivägg) ooo blöda.

Men vi vet vem som IS  tha man : A to tha B to tha C o resten ni kan klura uut själva, för eran mojje hade en pappegojja som var gjord av olja. ja vet ja vet ni tenkäh sådåh? VIKKEN HORUNGE , men igntlgien ni är snorungen + horungen, för att igtnlgt ggr 2 de handlar om ens sensualitet och sexighet .

ok! ok!
 de börjar komma ti ett slut ja e mannen i de blå men endå i de röda , för min kärlek den dödar. ja har 9 liv men endå 27 liv bakom mig, för ni veet mina bröder de stååår allti framför mig när allvarlens stund komma då ja fånga , shunnås som er. fuuuuuckn daxrisar


nu måste jag avsluta detta jidder,
kom ett steg till lavett dina kinder,
försöker du stoppa mig? knappast ett hinder,
tiden rinner ut utan att jag finner,
finner sista versen som gör  att du försvinner,
du kan inte comeback du knappast hinner.


whatafack in inglish om du också vill:


i am old and smaert
i the best i start
i play mario cart
julia in my hart<3333


HA! va haru mer att säga dachroo?  fuckn stekare,import! blir lack, ajde ajde tror dizzen sutter hårt innuti eera hjärtan, Piiis N Löv : Abbe chulooooo<33


Rapbattle VS http://arabiorten.blogg.se


 


Kommentarer
Postat av: Darius

alltså jag blir full genom att läsa den här ksiten! ey VEM FAN E JULIA??? visa bild ska bäzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz henne i örat!

2009-04-13 @ 03:23:40
URL: http://dariusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0