''Spridaa tannnkarnaaa'' - Rapbattle Del 2

okeey till alla shunnås i shinnåås ja böjjar fatta den här draman, ja fåhståår nuu hur importiorten käänner sig OJ! -mena arabiorten , spelar roll daxri du e båda tre endå.  + vikken daxro du e asså , de e inte jag som comments mins blog dåligt, sitter o playar mangaaz mä mig. Ajjt ajjt hoppas at mins rap denna gångennn fixar en dragkedja till dins mun , såw du blir töööst., once N an for once , och all!


yeah yaeah yeah, kom igen :


Ok OK! vi veeet att due e född irak !  o leker coook smart! , men vänta vem fråga? - du har ingen lååga, De ee bara en tidsfrågan innan en shordan som du får gähh för han e bähh.  du sejjjer att vi copy och langar en bajjjt! , men LÖSSSNA vem äre som e HAJP? - du langar en musikspelaren som mäj , du langar citaten som mäj o trur du e cool , men igntlgn du e stöörsta snorungen + horungen mä inget liv o en som drar fram en pistol som värsta cätchassen mä ingen sneder för du har ingen HEDER! Du sejjer ja e en mula! men vänta kolla på din BULA!!

´Din blogg är sämst bre ingen stil bre, han langar vita jins mä blue tofs ree, de ska vara svart o vitt, va tyst o sitt, sitt på e keeff plats ja är den bäst katt trur de fest inat , ska langa hatt. 

- För de fössta o sista , du haffar ingen gözz åk tillbaka som du kom hit i en ''bösss'' , Ja hit ellafal i airplanen, kom till röda du ska se vem ska döda, kom inte om du vill bli död bor, ja trurrr ja vet va du bor, ja trur du vet ja har storrr, JA VET JA CHÄZZ DIN MOOR!  sista raderna o ja veeet publicken kommer svimma :


Jiddra inte mä maj du vet va som hända, du e biggie ja e tupak , du vet vem som kändast? vi får se vems mjusik som sändas, min rapcärriar allting förändras , din keeff kommer försämras, tillslut du vill hämnas ,du kommer hit blåa linjen du lämna o sen da? du kom hit va ska du förändra,

 idag jag är snäll jag ber dig bara "åk hem da?", du tror du stark,
jag langa spark, du nuddar mark, ja sälja knark, kom alldrig tillbaka o jiddra me mina bröder, vi e badboys nigga bröderna från söder, vi blir fler för min mamma hon föder, mer brorar till mig, din bara föder tjejj, jag smarterr än dejj
jag har snart en tjej, du har snart en gay, jag har mat åt mig, jag har bärt en grej, knulla käken pa dejj, kom till mig du ska se på grejer,, abo dahri kolla va du säger.


chilla jag e snart klar bre
jag e nr 1 facking star bre
mitsubithci facking car bre


dizzad ? huh? ajde piiis an lööv from abbe tha man!


Kommentarer
Postat av: asdasdad

HAHAHAHHAHAH

2009-04-13 @ 14:12:17
Postat av: NATHAAAAAAAAAAAAAAAAN

HHAHHAHAHAAHHA omg

2009-04-13 @ 16:33:59
Postat av: Anonym

HAHAHAHAAHA

2009-04-13 @ 17:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0