(R.I.P 31/12-08 - 21/04-09) † ŠÑΣLLΛ GÜÐ † =(

Shooz söötizar ja har haft ett dåliig dag bre , jag sörjar forttfarandee för mitt ajpood tatch,  (R.I.P 31/12-08 - 21/04-09) wallah saknar deej redan , <33 dina låttaar sväär aboo fiftii ceent den är borta, emineem, shan pol alla ni jag elskarr eer men nu ni är borta =( </3

Aja alla guzzaar och bruudar hur måår ni bräääh svääär på allt om ja inte saknat erans sööta komenterarer, ja komm precis hem från min skola vi grillade på skolgården , sådäh shöpte en engongsgrill (nickemo den vi har sparat till nästa gång, wallah den ska funka, annars horungee ja ska reklameera !!) vi grilla shykling korv bre abååw nickemo va god den är sen ni vet shöttfäärs på rulle man lägger in i pinnar men horyngee vi fikk anvenda pennor bre endåå den funka tjook bra , wallah ni borde ha kommit dit sväär om inte halva skolan dom buggade oss heela tiden (hehe på smyyyg vi toog fram våraans vaterpajp<3)

aabåå ja hade natshionella proven idah ,ni vet det var ingelska nickemoo om ja inte föskaa heheh ja jick på toaletteen under proveen sådäh sen ja ringde min kusin achmed från shista hehe elr hur man stavar den,  aja sådäh ja frogåade hnom hur man säger: SKRIVER på engelska, han ba skrajva, aboo wallah sväär tack broorsan den behöövdes verkliget <33 tror kanshe jag fåår mvg - ni får hoppas på den bäästa för mitt skuul, elskar er avunshjuka lesare, hehe ja vet min liv den är bettre än erans , <3

ajde ajde ajde ajde ajde ajde ja ska legga en springning nu ute bre cök sköönt veder hehe wallah om den inte är mera än 30 graddder idag  då ni kan hoppa ner från erans balkong, ah bre nnu ja ska ut ajde ajde puss på erans söta gölligaa shääft <33

// abbe thaa g froom tha hoood (yani liljaholmen) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0