ordlistan svär <3

Ni svenskarna som leser min blogg ni kanshe vill ha en ord förkklaring till vad mina cook söta ord betyder kanshe ? aja abdullah G ska langa er hans egen ordlistan <33

några vanliga orden som förakommer i http://discoturken.blogg.se

Fodra = Äta, naknå mat den behövs shugo fyra sju !!
Dakhri = Den betyder som man säger till någon idijot !
Görren = Svär den beytder rumpaan eller arslet samma sak (yani den är sunyonum)
Guzz = Guzz betyder kille ...skoja hehehhehe den beytder guzz, asså tjej walla tjej inte kille !!
Shinå = Den är sunonym på guzz, den betyder tjej (dör för min swenska <33)
Shunåå = Den är också ett sunonym för kille, den betyder kille
Bangääsh = Den är en blandras svär, den heter banga och chäzza i samma ord (jag är ord DJ) ni vet vad den betyder ;)
Abbe G = Abbe ni vet den är smeeknamnet på Abdullah sen G den står för min brödrar grupp G-Unit <33

sen om ni undrar för flera orden, ni kan lemna en kommentar sådääh ja kan förklara den betydelese , glöm inte lesa mina inlegg jag har skrivit idaggg den finns lengre ner på sidan <33

// Katten, författaren, översettare, tolken himseelf <33

Kommentarer
Postat av: Julia

Sv:Haha tack :) Din blogg verkar ju fan grym ^^

2009-04-16 @ 11:53:07
URL: http://lodisjulia.blogg.se/
Postat av: Anonym

götten*

2009-04-16 @ 17:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0