okey, okey... <3<3

ajde ajde, ja har läsit lite sådäh på den där andre bloggen sådäh, o ja föshtår nu, om ni vill tro eller inte, men men ni har tagit ut den här jävulen ur från mej som räppar så, ändå ja ska hitta på nu bästaste från min järta, jeh jeh, her wi go!

Sång : Realist in prison
Mjusishen : 2 Pac mjelody
Offer: http://arabiorten.blogg.se/

sjung den i eran hjärna med sådäh 2 pac meljody ( hit em up )

yes yes, my nejm is discoturk, but who tha fuck are you.

du sjunger i din terre att du click min clejm, men alla bröder dom vet att jag är fame!
min gyz var julia o min namn var abbe, kom igen bror du e värre än min kompis nabbe.

''fem dagar tidigare'' , okej de e sant, men allt jag skriver du kopierar från kant till kant
sen du försöker stajla med en rapmjusik, men när det handlar om sånt ja vass som en spik

i slutet av din sång du skriver ''föshtåru'' , visst?, men ja skulle ändå kunna knäcka dej som en kvist
ja vet det är du som skriver komments på min blogg, vadå går du vilse i dimman, du vet som en fog?

folk dom gemför våra bloggar som brus lee och jacki chan, kom igen det är ju nästan skemmit  för i helvete vafan!
gud han ropar från himlen kom igen ''dt bloggen'', sen viskar satan '' nej kasta på honom din bulldoggen''

du måste fatta att ja e sant du e keff, BÄM där fick jag in en fet lyckoträff
på bloggen du bajtar med musiken, men de lugnt de ba du som blir besviken

du avslutar varje mening som en dahri på burk, och ändå så tar du min ord, shit vilken skurk
ajde ajde måste avsluta nu innan tiden blir knapp, ska tagga nu äta dej som en marabou och japp

-pis - löv - end - önderständning- // abbe tha G from swidish länd

 

 

Kommentarer
Postat av: arabiorten = skit

HAHAHAHHAHHAHHAHAHAHHHAHAHHAHAHAHHAHAHA

HAHHAHAHA KLOOOOCKREEEEEN HAHAHAH XD

2009-04-12 @ 12:02:12
Postat av: peter

Klockrent hahahaha

2009-04-12 @ 13:17:17
Postat av: DJ E

hahaha araberna e snabba... http://arabiorten.blogg.se/ shiit du du fick penis

2009-04-12 @ 13:51:37
Postat av: Anonym

AHAHAHAHA SÅ SKARE LÅÅTA!!

2009-04-12 @ 14:06:50
Postat av: Anonym

HAHAHAH abooo araberna kontrade hårt där , gör en tillbaka vafan, ni förlorar annars !

2009-04-12 @ 14:16:52
Postat av: Anonym

vad förlorar dom ? arabiorten är seriösa, medans dt bloggen driver, alltså jag vettefan vrf arabiorten säger att discoturken har bajtat , vadå bajtat de här kanske driver medans de är seriösa ? blogg är blogg och om ngn har bajtat så är det arabiorten

2009-04-12 @ 14:24:14
Postat av: dj e

cok bebek geliorum visa ditt namn dachri

2009-04-12 @ 14:34:33
Postat av: Anonym

HAHAHHAHA

2009-04-12 @ 18:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0