Ni ringar meej vaa ..horyngee assåååw ni leker med sniperN^

Shoo sötiizaar ville bara till ägga ett sak till mitt blogg , horyngeee ngn mojjetöjarreee bussringade meej till natten wallah du vet horynge han sejer så hära: "Hej jag hattar deej din blogg din horynge !!" då jag fuckaar ur sådääh och får cepe attackeet ni har framtagiit (laak shoo svenska brorsan) mitt ilskan ifrån i meej :@ då jag sejer så hära: "eh..horynge vem e det ? sväär jag vet vem din rööst är så du lurrar inte mej okeej ja kmmer hemta mina brödrarna (en bror flera brödrar<3) på dej dom kmmer chäzza din mojje i görren sen göra vittlökssås av hennes juiijce (yani saliven i munnen bre) ah ock sluta busringa till meej jag vet att det du är en ljug som vill göra min liv till upp och ner vend horynge !"

Ajde ajde ajde ajde ajde ajde ajde ajde piiiss and löööövee den hära harmoniet finns i erans järtor <3333

"Du kan inte fastään du vill" - Min svenska lerare , wallah elskaar deej tck för din vg <33
 
(R.I.P när som helst min music lerare jag borjar ser dina blodhådror dom flygar i lufteen =/)

// katten mää 9 liiiv sväär


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHHAHAA ABOOOOW

2009-04-21 @ 13:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0