Morgondagens autfiitt <3333

Morgondagens autfitt <3
Inget speceijelt anvender bara mina 96 <33 och sen svär på allt rästen den är gammal , whalla om ja inte svär H&M gelwax den äter upp daxwaxens mamma bre, den här den man kan forma (shoo) håret när man vill cok bra ! Rekomonderar den till er alla där ute. o sen horyynngee mina glasögon svär om ni ser mej med dom ni kommer vilija äta mej på allt  (tjejmagneet!<3) ibland ja får knas blickar bre sådährra kom nu ja ska äta dej, abo leck ja pallah inte med sånt sen ni horyngar som busringer mej varje dag till min nummer , rahmans pappa han kommer tracka er med den där sistjem som vi har.

älskkk glömmer aldirg  †  18/3  -  2/4- 2009  †
  -
Julia du har halva min hjerta snart <3333


Ajde ska jibb in till min rum och plugga sådähj lite samhelle (Maja <3333)   (måste tänka i min framtid <3)

"Lev din egen liv, för du ska dö din eget död"


// Om katten själv får bestämma <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0