Mackdonalds <33 I nshalla † Snella guud †

Assåw Feizel o Rahman <3 , horyngarna har fixat jobb bre, jah måste langa sådäh CEVE eler vad den heter till monga jobb stellen. Ni vet den hära mackdonalds som ligger dära vid hörtorget ? Sama gatan som "kungshalarna" den där det är coook med fina göözaar där asså skulle aldrig bangässhaaa guzzarna där men ja e guzzmagneten så ni guzzar, ni kommer sen ni går ja pallah inte längre, snart jag måste ta sån hära "ledighetensansökan" (shooo<33) så ni guzzar inte tar min tiden bre.  A men på den mackdonalds jag ska sökka jobben !<3

Jag har skrivit min CEVE ni kan tycka om den men hatare bre knylla er jaag pallah inte , dakhri du eller ni du försstår min liv !
(min svenska har sådäh blivit cook bra efter bloggen så ni kommre bli cook chokkade nu) 

"- Ansökkan om jobb på mackdonalds<33

Leck heejsan jag heter Abbas och  dakhrii du ska kalla mej för Abbe G, jah bor i förorten och min jumnasium skola heter Sant Eriksplan jag läser IV <33 och jah e sjuton år snart. Naknå om ni langar mej arbeten här då ja svääär på allt bre ja ska laga såna dära big macks inte städa eran skit. 
Jah har jobbat för Rahmans pappa men mina pengar han gav mig den i handen den kom inte på post så den kanske inte står räknad i mina tidiga jobb. 
Jah är en tjejmagneet så ni kommer få cook me kunder alla tjejer dom kommer dras (shoo) in i mackdonaldsen så er para kommer rulla in (ska ha 12procent horunge) 
Mina erfarenheter(Leck shoooo) sen förut är jag fixa mat till rahmans pappa (såna där ägg man rör om) han ba cook gott sen ja blev tofflad men rahman sa att den betyder att det är gott mat. 
Sen ja e  horyynge om ja  ljuger men skulle aldriih banga chäzza henne hon som är handledere på guud ja såg henne  jobbar på kassan hon hade en sån dära namnskylt på sina cook störa brööst bre det stod 
"Anneli Sjödin - Handledare och restuarangsansvarig" hon va cook het, du som är min chef langa hennes nummer bre. Ah tack för mej min nummer är 08-702 00 90 ring om du vill je mej jobb <33

// katten himself <33"

Vad tyckte ni sötnowar <33 ? Langa en såndäh kommentar oh säg om den var bra

Walla ja måste sova, cok trött har pluggat min järna den blir cok dum snart, jag får såna där minnesförlust som ni svenskar sejer. Min minne den blir lite kort jag nminns inte moste få sova. Godnatt <33

Vägen till startplatsen är den lengsta - Cristiano Ronaldinho <33

// Om katten själv måstar bestämma <333

Kommentarer
Postat av: Mammas

DAXRI KOMMER MUNNA DIG MAMMAS VAD SPELAR DU FÖR LEN

2009-04-03 @ 15:43:56
Postat av: dont hate

wolek ja svär du kmr få jobbet

2009-04-03 @ 21:30:40
Postat av: Anonym

numret till efterlyst hahaha!:P

2009-04-04 @ 13:21:49
Postat av: sam

OMG HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH, du kommer spikat få jobbet

2009-04-04 @ 13:55:11
Postat av: svensken

Va leker du idiot, tror att du e värsta tjejmagneten. jag kunnal dig o alla du känner. folk som inte kan skriva, sluta skriv. leker ball horungen!!!

2009-04-04 @ 16:00:23
Postat av: Anonym

LÅT KILLEN VARA HAN FÖRSÖKER GÖRA SITT BÄSTA, HAN MÅ HA VÄRLDENS SÄMSTA SVENSKA, MEN LÅT HONOM VARA , KNULLA ER ANDRA SOM INTE GILLAR HONOM !!



FORTSÄTT SKRIV !!!!

2009-04-04 @ 16:52:18
Postat av: asia

HAHHAHAHAHAH ASSÅ DEN HÄR BLOGGEN E BARA FÖR ROLIG.

inte för att jag vet att någon driver men men...

HAHAHAHAHHA fortsätt slösa din tid på att va ngn annan om du tkr d kul;D

2009-04-05 @ 14:51:22
Postat av: Jonas

Svensken du är fan inte svensk, skriver med de värsta gramatiska felen jag sett i hela mitt liv. exempel är "jag kunnal dig o alla du känner" Då är de stora frågan vad betyder kunnal? och även o? Detta är dagens stora fråga. Svensken vill vara svenska.

2009-04-06 @ 09:34:30
Postat av: Anonym

" värsta gramatiska felen", som sagt Jonas, de värsta graMMatiska felen.

2009-04-06 @ 11:20:03
Postat av: RE: Jonas

Jonas spräck dig haha du kan inte ens själv stava , låt killen vara !

2009-04-06 @ 12:13:38
Postat av: TUNG

TUNG

2009-04-06 @ 12:14:04
Postat av: ala

HAHAHAHA SPIIIIIIIKAT DU KMR FÅ JOBBET ASÅ HAHAHAHAHAHAH

2009-04-07 @ 12:52:11
URL: http://hollaatme.blogg.se/
Postat av: gröna kastrullen

Va leker du idiot, tror att du e värsta tjejmagneten. jag kunnal dig o alla du känner. folk som inte kan skriva, sluta skriv. leker ball horungen!!!



hahahahaha idjot du som skrev de här måste va den sämsta människan som finns

jalla abo ras fortsätt med det du gör du vet vem de är /M

2009-04-08 @ 01:21:34
Postat av: Kärlek

Hahahah folk e coook dumma i huvet asså..

För guds skull vilken del av att han driver när han skriver allt de där, är det ni inte förstår?

2009-04-08 @ 02:16:00
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA DU E SKÖNNNNNNNNNNNNNNN BLOGGAREN

2009-04-08 @ 22:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0