Lev liven <3

Shooooooo walla sötnowsaar jag har haft min dagen fullt med upp ssådääh ja va cök trött på mårgonen men jag langahh jymmet bre, naknå ja va med rahman, han fick blikarna på guuyd han fick cok mångaa blikkar, horynge han e cok ful vadå blickkar ja ska få dom bre. Börjjar min tiden som gözzmagneten ta slut äleeh =/ wallah guzzar ja bähöver er nu ta min nummer ring mig sen vi kan sådäh treffas.

Jag elskar min skola sant eriks på gud dom har gett mej en bra svenska, min samhelle lärare Majaa wallah cok het, hon såg jag hon langa mig blikken på guuud skulle aldriiih banga chäzz henne i götten bree ellr töja henns ögon så dom blir raka, naknå hon är swensk men ser ut som shines.


Nogån horyngnee busringdeh mej idag, naknå hon sa att en tjej jag minns inte hennes namn på gud hon sa att hon gråtar efter mig , walla ja vet jag är guzzmagnet men dont overdrive horynge sen hon började gråtta. Walla knulla din liv.

Rökte vattenpippan med karem<33 idag wallah elskar dej brorsan sen jag blev hinkad igen av vattenpippan <3 den gjorde mej snurrigt min huvud den gick runt i cirklarna (shoo)

Police dom ringde till mej dom sa du har laddnat ner "fast the furjios" - "bloud in blooud out" sen den hära fifteen ceent albumen sen dom vill att jag ska je dom pengarna horuynge vilken pengarna den fanns på pajratbaj horyungen den är grattis där, mamma chäzzare bre man blir cook nojii walla , knullh den här IPRED horuyngen

Wallah jag ska slagga nu men samma dag samma tid vi hörrs imorgån på gud ja kommer sakna dej och sen din kompis och kanshe din kompis vens kompis brors suster, sovgod sötnowasr <333


"Vakna morgåndagen lev den sen sov
"

// Wen dhe cat bestämms <33

Kommentarer
Postat av: ala

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA TUUUUUUUUUUUUUNG DU ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR ASÅ AHAHAHAHAHAHHA

2009-04-07 @ 12:46:58
URL: http://hollaatme.blogg.se/
Postat av: selisia

brist på liv

2009-04-07 @ 15:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0