Jissa vem ja såååååååååg i tågen .............

På billaah ja sååg Juliaa, wallah skulle aldriih bangääsh din tå men du e sharmota walla din fajjes mamma bree, horynge.se sväär
Sen efter en tag assåw horynge hon langa blikken men passport på dej walla tagga horynge nu ja har min gözzar, på guyd elksaar er allihoppa walla

Sen ni ska vetar en sak, på guyd vi ska åka på sånadär krussningen med mina brödrar från olika fajjor på allt bre. Lörddag är mitt dag och mina brödrar, min alla chräleek till er <33

Min kvell den blev intah så bra som jag tenkte mej men nu ska ja gå chäzzaa toaan bree walla det kan bli såna här gazexplosionen sen ni moste bäraah skydden över eran anisktet.

Horynge ja laddade ner den hära filmen spajder man på guyd den dära petar parker han e cok ful men han får en sådääh smatterfärdiih bruud bree, naknå langa hennes mobaljnummer ska chäzza din mun bre cok het aldriih bängääääsh <33

Nu ska ja som jag nemnade innan jag ska sprecka toans kusins mammas fajje wallah förllot men ja moste =$

ja höörrr av mej senare idagen , puss på din rumpan <33

"Min dag är eraans dagen" Mona Salin <33

// 9 lajf u noow ;)<33


Kommentarer
Postat av: det du

tuuung duuu e brooooooooor från en annan fajje hahahaahahahahaa

2009-04-10 @ 00:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0