Hej sötizar <3

Hej alltihopa ja har saknat eran rööster, hoppas ni allt mår bra, sväär ja kan intee måår bettree,  ja fikk hem 3 gözzar igåår fråån ferren bre men horyngee dom kom hem te mej o när ja skulle kissa bre de rensa min rum, min stora rum den dära rummet ni vet där teven finns, sväär horynge dom var stöörstaa baksarna bre horyungee sväär ja trodde ja skulle få lite shött bree men nää abååw dom hassla mej !!

Ajde liven den är såå shöör bara =) men så ni bara vet min telefon den är  borta så jag ska shöpa en ny imårgån sen mina gardiner ni vet hehe doom horungar dom toog den okså ock sen abåw mamma chääzare bre tog okså min boxer till min teve abååw nu jag blir tjook sur, sväär nu har jag bara 1an och 2an bre , kanshe 4an okså , men ajde ajde ajde ja ska plögga bre ni vet Abbe tha g Ajnstajn bree

som en gång i förut Albeert Ajnstajn sa: "varje sekund vi går in i framtideen"

// trött på livet bree



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0