Heeeeeeeeeeej<3

Sara o yazmin sötisaar måste bara säga eer at har inge parra på luren kan inte smsa bli inte arga sötizar , fucka inte ur som julia <3 gjorde nu. Vennäh hur myckeee ni tjejor betyder för mig , kommer aldri glömma kvällarna mä VPn vid berget, tideerrr <33  varföööör guuud ? ta mig tibax som du förvandla mig till en sötnows.

Iallafall Hej , förlååt sötisar om katten slarvat mäd blogen men de funkar itne ni vet , att en shunnå ska skriva varrree da ut o in , in o ut, asså ja trur ni hajjar biznizen själva, - tack för att ni fåshtårr.

i allafall de e nationella proven dags, howrunge asså va ja leta på piratebayy men de har stängt neer, ja vet ni tenkäh sådäh va? Ha! driver bah de har inte stengt neer menn de e knaz man får böter nu sa rahmans fajje, o min kurre feizel va nära på bli busted, exakt som när han blääv bastad av sin mojje när han .... eller skit i de lugnt sejjer inte, de får han o verka desperat.

Assåå om ja ska va örrligg asså saknar tiderna mä vattenpipan som fan o alla grillningar mä grabbarna då ve levde la vido loco, men endå ti alla mussar ja vet ni tenkäh vikken haaram barn men whallade , är ingen stekare. Kommer allti tro på guden min , rip allah!

iellafall ja måste gå nu har lit biz to tha iz på G , ajde ajde ajde min fajje börjar chall hans flajje yani flaska.

'' Du trudde du visste allt om din kärlek, men endå den fanns där men endå inte''


Kommentarer
Postat av: Anonym

VEEEEEEEEM ÄR JULIAAA

2009-04-23 @ 22:41:08
Postat av: Anonym

YOOOUUR MADREEN

2009-07-03 @ 01:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0