HaiijdiiinG <33

Shooz söötiizaar jag är jevla trött sväär ja har inte fodrat idaah bre ja har inte skitat och ja har itne vattnat toletten ennu men snaart, sväär näär ja resser mej fråån mitt seeng (wallah min seeng chärleek<33) dåå jelvar då horyngee om ja inte gör tolett översvemmning sen ja ska fodra som aldrig förr i min liv sväär <3333

ja pallah inte skriva nuu mera , dakrhii ja måste åka till min sentrum , det är reeja på nötter bre assåw wallah
nötter + abdullah = kebab med ekstra vittllöökssås sväär <33
det är samma greej !! aboo aboo aboo aboo igåår när ja skulle shöpa en kebab på allt ja såg två svenskar sådääh dom skulle shöpa kebab sen dom ba shaa assåw dakrhiin sa shaa en shebabrulleh , ........ walla på allt om ja inte fikk shock tillståånd bre sväär mina ögon dom var helt öppnande och min mun den bara vaar helt tust,  sen i min järna det löpptee (shoo) en massaah tenkningar, ska jag durra han i görren, ska ja våldtaga hnom med banan bre ska ja shöra in min hand i hans anaal sen den ska bli töjd så han aldrii kan seja shebaab HORYNGE DU SKÄMMEER UT KEBAB ORDEN BRE MAN SEJEER KEBAB NICKEMOOOO :@ SEN MIN elskande bror Shan atchii walla elskar dej broor <33 han hade oxå variit med när en horynge han hade sakt shebab ...........sväär nu shan bror jag var oxå med i samma hendelse .. man blir cook fristuirread !!!

aja sväär ja ska legga hajding på mina brödrar idaah asååw  dom vill att jag ska åka med dom till heron sity men laak nee horyngee ja måste pompa jymmeeet bree somar 09 aboo nickemo waad ja lengtar asååw hehehe mina 18 pakk dom kmmer snaart svääääär ni kmmar see ;) <33

P.S ingen sa gratis till mej jah får tankarna i min järna om jag ska hopa ur från min villas balkkong (trött på min liiv ni glömmar bort min föddelsedaag =( , ajde ajde ajde shyss på erans sötah leppar <33

//katt mä 7 liv  snart </3

Kommentarer
Postat av: Danni

hAHAH skön blogg ! :)

2009-04-20 @ 14:30:45
URL: http://danielakromm.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://discoaraben.blogg.se/

2009-04-21 @ 13:35:13
Postat av: jadu

AHAHHAHAAHAH OMG FÖR ROLIG!!

2009-04-22 @ 22:14:51
Postat av: Anonym

AHAHHAHAAHAH OMG FÖR ROLIG!!

2009-04-22 @ 22:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0