Från ponkt a till punkt b

Heej sötiizaar ja har inte kunnit skrivva i min blog idahh , sväär förlooot : $ nu ja får skämsighet förloot tösaar :( <3
Ja har varit tröt bre den här skolan den väcker mej kl 5 för att ja ska börja klokan 8 bre nickeemoo prövar du sjelv att vakna sådääh tidiig du ska få se som en chorre i din gött bree ..

 dakhriiii min skolan den var ok idag assåw ja bliir cok fristuread (lak shoo) på gözzarna de e cöök kallah bre dom tror dom bara kan få eldre shunån , nickemooo asåw är det för min hårrferg eller är det för att jag heter abdullah ? mammas smoord 93 prosent i min skola dom är rasistar.

naknåå ja svfäär att den hära eminem (en av mina brödrar<3) han kan pratar svenska bre haha horynge ja trode du bara kundeh amrikanska , sväär dina låtar aboo <3 sen han erbjudade mej en shans att shjunga för hnom sen han kanshe skulleh je mej kåntrakt men horyunge han ringdeh mej med privat numer , han sa treffa mig i shärholmen , naknå ja bor cok loongt därifron så ja bedde (shoo) hnom att komma till min hem (han fikk min aderess)  mammas döööd ja vissteeh inte att han kundee svenska bre horynge !!!! (nu ja blir cök glad !) ajde ajde ajde nu jah har en spikande framtiiden <333

Nickemo ja ska röra mej till min sentrum det har blivit en problem ngra horyngar dom har skrivit min namn på sentrums veggen det står abdullah är diskoturken (horyunge du kan inte stavar till discoturken) så jag måsste prata med aijna bre dom är mina venner (jag brukar golar ut folk hehehehehh, sej inte till ngn nickemo) ska ge dom tips på vem den kan vara som fergat min namn på veggen.

Ajde ajde ajde piiiis and löööve på erans göttor <33333

// jag tar mej en steg i min liv från ponkt a till ponkt b  - den dära efterlyst kille <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

mammas pappa du är chooock rolig :P

2009-04-17 @ 15:12:33
Postat av: Anonym

AHHAHAHAH

2009-04-17 @ 15:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0